دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

اومدم با دخترم (قلبم،عمرم،زندگیم)

1393/3/13 21:39
نویسنده : مامان دلسا
876 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه ی دوستان گلم که این 10روزی که نبودم اومدن و جویای حالمون شدن. دقیقا مثل مهمانهایی که اومدن خونمون دیدن دخترم شماها هم اگر نمیشناسیم همو ولی محبتتون قابل لمسه.مرسی که اومدین و به وبلاگ عزیزم سر زدین و عکساشو به تقاضای خودتون گذاشتم تا ببینیدش دختر زشتموچشمک.

خاطرات روز دیدن گل دخترمو میذارم واسه یه وقته دیگه کمر درد بعضی اوقات امونم نمیده امروز بالاخره با هزار مکافات تونستم وبلاگ دخترمو آپ کنم. آخه دردای بعد زایمان نمیذاره واسه نوزادت وقت بذاری چه برسه به این کارا، اونم سزارین که درداش بعد میاد سراغت و چقدر وحشتناکه خیلی بده واقعا خیلی خیلی.ولی نترسید زود تموم میشهآرام.

دخترم هنوز نیومده بودی دوست داشتم و حالا که دیدمت دارم دیوونت میشم و زندگیم داره با وجودت شیرین تر میشه و واقعا بابت این هدیه و منتی که خدا سرمون گذاشت تا عمرم سپاسگزارشم.

 

..........خدایا شکرت..........

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان ریحان
14 خرداد 93 12:52
ای جانم ماشالله اولین دوست مجازیم هستی که از قبل بارداری با هم دوست شدیم الانم خدارو شکر روی ماه دختر نازتو دیدم ان شالله خدا دلسا جونو حفظ کنه عزیزم استراحت کن همین که حال هر دوتون خوبه برام کافیه هر وقت سلامتیتو بدست آوردی بیا و از دخترت بگو اما الان فقط استراحت کن و به دختر نازت برس برای منتظرها هم دعا کن این روزها رو تجربه کنن
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم آره تو اولین کسی بودی که تو لینکام اومدی.باور کن تو وجندنفر دیگه لحظه زایمانم به یادتون بودم واستون دعا کردم
مامی دلسا
14 خرداد 93 20:43
سلام خانومی مبارکههههههههههههههههه به امید بهترین ها برای دلسا کوچولوووووووووووو یه بوس آبدار برای این خانم کوچولووووو راستی چند کیلو بود ؟؟؟؟
مامان دلسا
پاسخ
3300.مرسی عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
14 خرداد 93 21:14
سلام چرا به این دختر خوشگل میگی زشت؟ ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه
مامان دلسا
پاسخ
شوخی کردم چشم نخوره مرسی
مامان مهنا
17 خرداد 93 14:51
واي ماشالله قدمش مبارك باشه از طرف من ومهنا ببوس اين خانوم كوچولو رو
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان راضی
21 خرداد 93 0:04
ماشالا چه نازه گل دختری دلت میاددددددددددددددد
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا
24 خرداد 93 11:47
ای جونمممممممم عزیزززززززززززززم مبارک باشه
مامان دلسا
پاسخ
فدات مرسی
مامان ریحان
28 خرداد 93 11:08
سلام آرزوی عزیز خوبی؟ دلسا جونی چطوره؟ ممنون عزیزم که دعام کردی خدارو شکر که دوستای خوب و مهربونی مثل شما دارم
مامان دلسا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبیم مخصوصا با شنیدن خبر بارداریت بهترم شدیم. من اسم واقعی تو رو که نمیدونم اونجاگفتم خدایایه مامان ریحان نامی هست خودت میدونی کیو میگم ................