دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

دلسا به روایت تصویر

1395/1/10 18:29
نویسنده : مامان دلسا
824 بازدید
اشتراک گذاری

قربون نگاه پرجذبه ت بشم من.... آماده ددر رفتن با بابایی...... 19ماهگی

با کلی ترفند نشوندمت رو مبل نی نیتم دادم بغلت شاید واسه چنددقیقه باهاش بازی کنی و من به کارام برسم به ندرت پیش میاد با عروسکات بازی کنی آخه...... 19ماهگی

شب چله ایمان جون پسرخاله تون که شروع سرماخوردگیت بود و چقد حالت بد بود ولی من تمام تلاشم رو کردم بهم خوش بگذره ولی تو ناخوش بودی و اذیت شدی دخترگلم.....

بیشتر عکسات رو باید جلوی در بگیرم که آماده ددر رفتنی آخه نمیزاری اصلا یک عکس خوب ازت بگیرم میای و دوربین رو میگیری ازم.... 20ماهگی

تاب تاب بازی و تماشای تی وی..........

این خانوووم پا تو کفش مامانم میکنن گاهیدلخور.... خیلی علاقه داره به این کار

در حال نقاشی کشیدن مداد رو کاملا درست تو دستش میگیره بدون اینکه بهش یاد داده باشم....

قراره نماز بخونه با چادر مامانش چشمک

در حال گوشت کوبیدن .... یکی دیگه از علایقشون نشستن پای قابلمه غذاست و دست کاری تو قابلمهکچل

زنده باشی ماما جون نفسم عشقم شیطون کوچولوی منبوسبوس

 

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان فاطمه
11 فروردین 95 10:06
دلسای ناز خدا حفظت کنه خاله جونی روز مادر مبارک ارزو جونم
بیتا
13 فروردین 95 1:51
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين
گیلدا
14 فروردین 95 19:20
ای جونم خوشگل خانم قربونش
مامان شهناز
22 فروردین 95 19:02
دلسای خوشگل عکسات همه خوشگل و خواستنی...دست اذر جونم درد نکنه
مامان راضی
1 مهر 95 12:06
فدای دلسایی خودم بشممممم