دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

شب قبل زایمانم

1393/3/3 0:46
نویسنده : مامان دلسا
582 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم اینو تایپ میکنم ساعت 12:35 دقیقه شب یعنی وارد سوم خرداد شدیم یعنی روز تولد دخترم دلسا.

صبح دارم میرم بیمارستان و تاقبل از10 صبح قطعا دخترگلم به دنیا میاد هنوزم باور ندارم قراره مامان بشم راست میگم به خدا یه حسی که نمیشه به زبون آورد کلی حرف دارم باهات دخترم قبل از اومدنت ولی بابات نمیذاره میگه بیا بخواب سرصدا میکنم بیخواب میشه.

دوستان برام دعا کنید به سلامتی دنیا بیاد دلسا جونم بوس

دلم پراز هیجان و اضطراب و یه حس غیر قابل توصیفه..................................................

 

9 ماه بارداری بای

پسندها (5)

نظرات (8)

مامی سارا
3 خرداد 93 9:21
عزیزم امیدوارم زایمان خوب و راحتی داشته باشی بیصبرانه منتظر دیدن دلسای خاله ام بوس بوس
مامان ریحان
3 خرداد 93 10:35
سلام عزیزم فکر کنم تو این ساعت دختر نازت دنیا اومده ان شالله حال هر دوتون خوب باشه، تولد دلسا جون مبارک
مامان مهنا
4 خرداد 93 0:05
اي جانم ايشالله به سلامتي زايمان كني زودي بيا با عكساي ني ني
زهرا
4 خرداد 93 14:51
وااااااای عزیزم انشاالله بسلامتی خدا پشت و پناهتون زود بیایی ها
مامان راضی
6 خرداد 93 18:48
تولد دلسا جون مبارکککککککککککککککککک. زود بیا و یه خبر بده گلم .
مامی سارا
10 خرداد 93 21:14
سلام آرزو جون دخمليت چطوره؟ تنبل شدی گلم بدو بیا عکس دخمليتو بزار دلم تنگ شده
♥ مامان مهیلا ♥
12 خرداد 93 14:36
سلام گلم پس کجایی بابا بیا زود عکس دخملتو بزار
مامانی
19 خرداد 93 13:15
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونیم