دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

نامه تشکراز شوهری

1393/2/31 23:02
نویسنده : مامان دلسا
698 بازدید
اشتراک گذاری

متشکرم همسرعزیزم:

 

 برای همه ی وقتهایی که به حرفهایم گوش دادی،

برای همه ی وقتهایی که به من جرأت و شهامت دادی،

 

برای همه ی وقتهایی که مرا درآغوش گرفتی،

برای همه ی وقتهایی که با من به گردش و بازار آمدی،

 

برای همه ی وقتهایی که مرا تحسین کردی،

برای همه ی وقتهای که به من اعتماد کردی،

 

برای همه ی وقتهایی که آسایش و راحتیم را فراهم کردی،

برای همه ی وقتهایی که گفتی دوستت دارم،

 

برای همه ی وقتهایی که نگرانم بودی،

برای همه ی وقتهایی که برایم شادی آوردی،

 

برای همه ی وقتهایی که به تو احتیاج داشتم و کنارم ماندی،

برای همه ی وقتهایی که به من دلداری دادی،

 

برای همه ی وقتهایی که در چشمانم نگریستی وصدای قلبم را شنیدی،

برای همه ی وقتهایی که کج خلقی هایم را تحمل کردی و هیچ نگفتی،

 

به خاطر همه ی اینها هیچوقت فراموش نکن که:

لبخند من به معنای این است که عاشقانه دوستت دارم.

 

آغوش من همیشه برای تو باز است و همیشه پشتیبانت هستم،

من به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی،

 

در دنیا تو از هرکسی برایم مهمتر هستی،

تو همیشه برای من شادی می آوری خصوصا وقتی لبخند بر لب داری،

دلم همیشه برایت تنگ است و بدون تو تنهایم حتی اگر همه ی دنیا کنارم باشند....


بسیار هیجان دارم که 3 روز دیگه قرار دخترمون به جمع دونفرمون اضافه بشه و دیگه هیچوقت دوتا نیسیم و میشیم یه خونواده 3نفره.

دوتایی ها تموم شد. دوتایی خوابیدن دوتایی بیدار شدن دوتایی گردش رفتن دوتایی خوردن. ولی اینا از صمیمیت وگرمی بینمون کم نمیکنه و بیشترشم میکنه.

امیدوارم بتونیم با کمک هم فرزند صالح ونیکی تربیت کنیم و ثمره زندگیمون که نشانه ای از لطف خدا نسبت  به ما بوده رو با عشق تماشا کنیم.

نمیدونم این مطلبو میخونی یا نه آخه تو هیچوقت وبلاگ دخترتو نخوندی ولی خیلی دوس دارم این پست که مخصوص شماست رو بخونیش. شاید الان که داری میخونیش من بیمارستان باشم شاید!!!!!!

برام دعا کن بتونم از پس این وظیفه مهم مادری که خدا بهم عنایت کرده بربیام.

 

««« دوستت دارم تنها عشق زندگیم »»»

بوس

پسندها (2)

نظرات (4)

زهرا
31 اردیبهشت 93 23:19
خدا همسرتونو حفظ کنه انشاالله بسلامتی دلسا جون بیاد بغلت التماس دعا
مامان دلسا
پاسخ
همچنین برای شما یعنی همسرتون رو برای شما.مرسی عزیزم
مامان مهنا
1 خرداد 93 0:52
اميدوارم ساليان سال با عشق كنار هم زندگي كنين
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان ریحان
1 خرداد 93 8:44
ان شالله بسلامتی فارغ بشی و دلسا جونو بغل کنیپست جدید زود بذاری عزیزم منتظرم روی ماه دخترتو ببینم عشقتون پایدار
مامان دلسا
پاسخ
متشکرم دوست خوبم.حتما در اولین فرصت
نیلوفرجون
1 خرداد 93 10:08