دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

خبرهای جدید واسه دخترم

1393/2/12 23:40
نویسنده : مامان دلسا
297 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم:

اول بهت بگم هرچی دیر تکونات شروع شد ولی حالا تمومی نداره و منو کلی شاد میکنه هر تکونت. یه حس لذت بخشیه که امیدوارم خدا نصیب هرکی آرزوشو داره بکنه (الهی آمین). یه بار قل میخوری، یه بار خودتو جمع میکنی، یه بارهمچین شیکممو تکون میدی که بقیه هم متوجه میشن. هر بارم من ناخودآگاه دستمو با تکونات میذارم رو شیکمم و قربون صدقه ات میرم وصلوات میفرستم واست.بوس

حالا بریم سراغ خبرا، واسه دخترم در آینده کلی همبازی جور شده یکی اینکه قبلا بهت گفته بودم 2تا از خاله ها باردارن و یکیشون 2/10 زایمان کرد (دو روز پیش) که قراره اسمشو بذاره مانا،یکی هم شهریور که اون پسره و اسمش قطعی نشده هنوز. دلخور

عمه و یکی از زنعموهاتم باردارن اوناهم آبان و آذر زایمان میکنن وجنسیت نی نی هاشون هنوز معلوم نیس. میبینی همه هوس نی نی کردن بعد از بارداری من. متفکر همسایه پایینی هم بارداره که اونم شهریور زایمان میکنه وپسر داره.

فقط تو دوستای من بدون همبازی مونده بودی که چند روز پیش خبردار شدم یکی از دوستامم بارداره.

اینم از خبرای خوب وجدید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
13 اردیبهشت 93 10:45
وااااای مبارک باشه چقد مامان
مامان دلسا
پاسخ
میبینی توروخدا
مامی سارا
15 اردیبهشت 93 10:36
به سلامتی عزیزم خوش به حال دخملی رفتی دکتر عزیزم؟تاریخ بهت داده یا نه؟
مامان دلسا
پاسخ
راستش باز قراره یه تغییراتی ایجاد بشه و دکتر زایمانمو عوض کنم چون میخوام بیمارستانم رو عوض کنم و فردا پیش دکتر زهره خزاعی ویزیت دارم که بهم تاریخمو میگه انشاله و یه پست میذارم که چرا عوض کردم. راستی میشناسی خراعی رو؟خوبه.
♥ مامان مهیلا♥
16 اردیبهشت 93 17:49
سلام خانمی ما هم یه دوست واسه دخمل شما دخمل منم قراره 1هفته دیگه بیاد بغلم خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
مامان دلسا
پاسخ
حتما عزیزم لینکی
مامی سارا
17 اردیبهشت 93 23:39
نه نمیشناسمش گلم استرسم بیشتره وقتی از اتاق عمل و مشکلاتش بی خبری با خیال راحت خودتو به دست سرنوشت میسپاری ما یه اصطلاحی به نام سندرم سفارشی داریم که معمولا سر مریضای اشنا و سفارشیمون میاد از اینش میترسم وقتی تو اتاق عمل کسی رو نشناسی همه چیز عادیه ولی من که همکارامن حتی از کلاهی مه واسه مریضا سر میکنن خجالت میکشم فقط بخاطر اینکه اونا منو میشناسن و بازم میخوام باهاشون کار کنم و چشم تو چشم بشم چه برسه جولوشون لختم کنن
مامان دلسا
پاسخ
آخی عزیزم.ولی نگران این قضیه نباش باور کن پارتی خیلی خوبه
مامی دلسا
18 اردیبهشت 93 20:59
سلام خانومی ایشالا دلسا کوچولو سالم وسلامت تا یه ماه دیگه میاد بغلت دوست دارم ببینمش ... فکر میکنم قل دلسای منه.هههههههه راستی عکس سیسمونیش رو هم بذار
مامان دلسا
پاسخ
آخه عزیزم... حتما میذارم.
مامی سارا
21 اردیبهشت 93 22:05
چه تاریخ قشنگی میشه به سلامتی باشه عزیزم عزیزم بالاخره کدوم بیمارستان و دکتر میری؟ ارزو جون تاریخ زایمانم تغییر کرد دکتر واسه 3/7 برام گذاشته بازم استرس داره دیونم میکنه میترسم از اینکه دردام تا اون موقع بیاد سراغم مجبور به زایمان بشم
مامان دلسا
پاسخ
خودم تاریخشو خواستم.میگم کجا