دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

هفته 35و36

1393/2/8 20:39
نویسنده : مامان دلسا
341 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک 20روزه نیومده بودم وبلاگت سر بزنم و برات خاطراتت رو ثبت کنم خیلی خسته کننده بود بدون اینترنت تو خونه تازه ماهواره هم که قطع بود بدتر، کلی از سریال کوزی گونی عقب موندمابرو

یکمی از حال و هوای این روزام بگم، حسابی سنگین شدم و به خاطر سنگینی تنبلیم میشه از جام بلند شم وقتی هم راه میرم که نگو عین پنگوئنها و خیلی آهسته،همه از من جلو میزنن تو خیابون، تازه اینقدر شیکمم بزرگ شده که روم نمیشه زیاد برم پیاده روی وگرنه اینقدر هوا خوبه دوس دارم برم راه برم ولی زشته همه نیگات میکنن مخصوصا چند وقت پیش که یه خانمی تو خیابون یه چیزی گفت ناراحت شدم(مردم چی با شیکمای بزرگشون تو خیابون راه میرن خوب بتوچه همینکه نفهمیدم کدوم خانوم گفت وگرنه..........)عصبانی

خوب ماههای خوشی که 5و6و7 بود نموم شد و به ماههای آخر که میرسی یه ناراحتیهایی سراغت میاد مثل تنبلی و سنگینی، کمردرد و پادرد، بیخوابی های شبانه ، نفس تنگی وای بعضی شبا فک میکنم الانه که نفسم دیگه بالا نیاد. چاقی هم یه نوع بیماری به خدا.

به هرحال همه سختیها را آدم به جون میخره واسه دیدن فرزندش تازه کجاشو دیدیم.........

راستی بدنرین چیز بارداری زشت شدنشه هرچند خیلیا به من گفتن زیاد تغییر نکردم ولی چرا خودم متوجه میشم دماغم و صورتم ورم کرده و گردنو سینه مم که سیاه شدهناراحت

بعله خودم میدونم هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینهنگران

راستی دخترمن:

زودی بیا نه یعنی به موقع بیا که خرید لوازمت تموم شده دیگه و سرویس چوبتون رو هم 2/5 روز جمعه از ویرانی سفارش دادیم که قراره 2/24 برامون بیارن امیدوارم خوشم بیاد چون من خیلی سخت سلیقه ام.

واسه دخترم کلی خبر دارم که تو پست بعدی میذارم.............فعلا.....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان صدیقه
9 اردیبهشت 93 7:54
سلام عزیزم .منم دقیقاً شرایط شما رو دارم.دکتر تاریخ زایمان رو بهت گفته؟
مامان دلسا
پاسخ
نه هنوز انشاله این نوبت که برم پیشش شاید بگه ولی سونو3/15زده برام.
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 9:23
مبارک باشه خریدا عزیزم منم حسابی چاقالو شدم ولی زودی تموم میشه امیدوارم دخملی به موقع بیاد و همه رو به خوبی و خوشی استفاده کنه وسایلشم مبارکش باشه نمیخوای عکساشونو بزاری عزیزم؟ راستی بالاخره تاریخت کی شد؟
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم چرا میذارم حتما واسه دخترمم که شده میذارم که یادگاری بمونه وبزرگتر که شد ببینه فقط منتظر تخت وکمدشم بیاد بچینم بعد عکس. من هنوز دکترم تاریخمو نگفته ولی سونو3/15زده.
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 10:04
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
مامان ریحان
9 اردیبهشت 93 11:27
سلام دوست خوبم، خوب نزدیک یک ماه دیگه دختر گلتو بغل می کنی ان شالله که همیشه سلامت باشی و بخوبی این زمان بگذره
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم بازم میگم این شده یکی از دعای همیشگیم انشاله به زودی واسه تو.
زهرا
9 اردیبهشت 93 13:41
سلام عزیزم منتظر عکساییم انشاالله بسلامتی زایمان کنی
مامان دلسا
پاسخ
اگه نخوام عکسم بذارم جرات نمیکنم.حتما میذارم.مرسی گلم
مامی دلسا
10 اردیبهشت 93 8:57
ایشالا به سلامتی نی نی کوچولو رو بغل میکنی. واسه بیمارستان هم هر کسی یه نظری داره ولی به نظر من که بیمارستان پاستور فقط اسم در کرده ...
مامی سارا
10 اردیبهشت 93 10:07
عزیزم کاش فامیل خواهرتو بهم میگفتی تا سفارشش کنم.عزیزم خودتم میای بیمارستان کاش میشد دوستای وبلاگیمو میدیدم دکتر نائبی منم شنیدم کارش خوبهولی خودم ندیدم ولی بچه های بیمارستان پاستور خیلی خوبن حداقل تو اتاق عملش چون اونجا هم بودم ولی بخششو نمیدونم انشالا راحت زایمان کنی و اذیت نشی سونو منم 3/15 نشون میداد ولی تاریخ سزارینم دکترم 2/27 داده
مامان دلسا
پاسخ
خصوصی برات گذاشتم وای یعنی امکان داره منم تاریخم اینقدر بیاد جلو
شیرین
11 اردیبهشت 93 12:04
سلام ارزو جون ممنونم اومدی و یادم بودی منم برات یه زایمان راحت وخوب از خدا میخوام .....منم همیشه پستات رو میخونم مخصوصا برای اینکه تقریبا دوران بارداریمون باهم بود ...
مامان دلسا
پاسخ
مرسی دوستم
نیلوفر جون
12 اردیبهشت 93 13:43
سلام عزیزم اشکال نداره زیباترین موجود دنیا درونت میارزه به تمام سختیهاش ناراحت نشو مردم بی سواد هنوز داریم که تو کار همه سرک میکشن هروقت سرویس چوبت امد عکسشو بزار
مامان دلسا
پاسخ
حتما میذارم نیلوجون