دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

اسمت،شنیدن صدای قلبت،اولین لگدت

1392/12/15 21:24
نویسنده : مامان دلسا
421 بازدید
اشتراک گذاری

چقد سخت بود انتخاب نامت. بیشترین معیار انتخاب نامت تکراری نبودنش و با معنی بودنش بود که باباتون اول قبول کردن ها، ولی بعدش همش میگفت نه سوگند قشنگتره ولی من اسم سوگند رو دوس ندارم و به بابایی گفتم فامیلش از تو اسمش از من اگه میخوای اسمشو شما بذاری باید فامیلیشو تغییر بدی و فامیل منو بذاریچشمک دروغ میگم بگید دروغ میگم؟! ابرو

ولی اسمت قطعی شد دیگه دختر گلم.......................................

دلسا

 

 سا پسوند شباهته و دل هم جایگاه مهروعاطفه یعنی قلب. دلسا یعنی دل من قلب من. دخترم میخواد بشه قلب دوم مامانش. آخه قلب اولش باباشهدروغگو. فراوانی اسمش هم حدود 1500بود. کوتاه هم هست و به فامیلشم میاد و یه اسم موزون شده با سیده هم هست آخه دخترگلم سیده................

 

صدای قلبتم بالاخره شنیدم همونجوری که دوس داشتم شنیدم مثل صدای قلب واقعی نه صدای آب وهوا. صدای توب توب توب.... ای جانم... صدای زندگی من!!!!! 13اسفند.

 دکترم هم عوض کردم و پیش خانوم دکتر روح انگیز رحیمی میرم دیگه. هم مهربونتره هم وقت برات بیشتر میزاره. همون بیمارستانی هم هست که دکترنائبی هست. خوب چه کاریه پیش دکتر نائبی برم با اون وقتاش.

یه سونو واسه هفته 28برام نوشت که جفتم بررسی شه چون یه خورده پایین بود. الان هفته26هستم.

 

و آخرین خبر....... دخترم به من لگد زدی آخر..... قربونت برم. وای از همه ی حسهای خوب بارداری بالاتر

همین لگد زدنه که من یه بار فهمیدمو باز رفتم تو کف. البته ضربه زدنات که هست ولی لگدی که دل آدمو

حال بیاره همون یه بار بود فعلا. ساعت1شب 10اسفند یه جیغی زدم که بابات منو دعوا کرد ولی وقتی

خودش دستشو گذاشت رو شیکمم خیلی خوشحال شدو داشت زیر لبش دعا میخوند.

اون بابایی که بچه نمیخواست کجا و این بابایی کجا. زودی واست دعا خوند.

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

نیلوفر جون
15 اسفند 92 22:22
مبارکه مرداهمینن دیگه
زهرا
16 اسفند 92 15:51
اسم دخترت مبارک انشاالله نام دار باشد
مامان دلسا
پاسخ
فدای تو.مرسی
مامی دلسا
16 اسفند 92 20:08
وااااااااااااااااااای آرزو جون چقدر ما با هم تفاهم داریم. خوب کاری کردی که دکترت رو عوض کردی . آخه دکتر نایبی خیلی سرش شلوغه و اونجوری که باید به آدم رسیدگی نمی کنه خوشحالم که اسم نی نیت رو مثل اسم دختر من گذاشتی. و وسایلش هم کیتی هست. من که خودم عاشق این وسایل کیتی هستم. حالا نی نی هامون میشن مثل دو خواهر. ایشالا به سلامتی دنیا بیاد و با دلسام دوست بشه
مامان دلسا
پاسخ
انشاله اگه همو پیدا کنن در آینده.خوشحال شدم عوض کردن نائبی رو تائید کردی خیلی دودل بودم
مامان ریحان
17 اسفند 92 18:43
چه اسم قشنگی واسه نازگلت انتخاب کردی مبارکش باشه، ایشالله سال خوبی رو شرو کنید عزیزم
مامان دلسا
پاسخ
متشکرم دوستم و همچنین شما
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:49
چه نام زیبایی مبارکش باشه نیومده عاشقش شذم دیگه بیاد میخورمش
مامان دلسا
پاسخ
مرسی قابل شما رو نداره
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:49
راستی عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه
زهرا
19 اسفند 92 0:13
سلام عزیزم ممنون آرزو جان ببخشید من خطایی ناخواسته ازم سر زده که خودم نمیدونم؟!؟!؟!؟!؟ من همیشه به وبلاگت میام و جویای احوال خودت و نی نی نازت هستم شرمنده که من نیامدن شما رو به حساب مشکلات بارداری گذاشتم نمیدونستم خواهان ادامه رابطه نیستین!!! من هیچ وقت دوست نداشتم و ندارم خودمو به کسی تحمیل کنم فضای مجازی خوبیش اینه ارتباط آزاده من اصلا راضی به اجبار نیستم عزیزم انشاالله تن خودت و نی نی سالم باشه چشم اگر شما اینطوری راحتری نمیام. ولی ای کاش در خصوصی برام میذاشتین که دلیلش چیه چون همیشه سعی ام بر این بوده کوچکترین بی احترامی نکنم،دل کسی رو نشکونم، آزار ندم...نمیدونم چه کار کردم؟؟اگر کاری کردم ناراحت شدی قسمت میدم منو ببخش...هر چند بخدای بزرگ قسم هر چی فکر میکنم یادم نمیاد چه حرفی زدم که باعث رنجش شما شدم؟؟اگه دوست داشتی بهم بگو؟؟ با آرزوی بهترینها برایت و اینکه در کنار همسر و فرزندت سال خوشی داشته باشی... حلالم کن.... -------------------------------------------------------- گفتم شاید نیایی وبلاگم و نخونیش برات گذاشتم اینجا من تا آخرین پستی که داری همراهیت کردم الان که دارم مینویسم بغض گلمو گرفته چون نمیدونم گناهم چیه؟؟؟ چشممم عزیزم دیگه نمیام شاید ادامه راه رو بخاطر ناراحت نشدنم در این شادی عظیم خواستی بهرحال ممنون که اطلاع دادی
مامان دلسا
پاسخ
وای زهرا جون بازم میگم منو ببخش علتشو اومدم خصوصی برات بذارم باز رمز نداد هینکه بشه برات مفصل توضیح میدم که بدونی من ناراحتی کسی رو نمیخوام. باور کن ندیده دوست دارم دوست مجازی مهربونم مگه میشه به راحتی از دستت بدم. میام و توضیح میدم
سمن
19 اسفند 92 0:16
سلام عزیزم خوشحالم از آشنایی با خودت و وبت تبریک می گم بابت نی نی کوچولوت لینک شدی گلم به منم سر بزن
مامان دلسا
پاسخ
سلام دوستم. به وبت سرزدم. پستهای قشنگتو خوندم. ولی چند تا سوال: 1.کجا باید برات نظر بذارم.اصلا میشه برات نظر گذاشت منکه پیدا نکردم. 2.من دوس دارم لینکت کنم ولی تو پست آخرت از دخترخالت نوشته بودی خوب منم مثه اون اگه بیای از خاطرات بارداریم بخونی ناراحت نمیشی؟ببخشید اینطوری گفتم فقط دوس دارم ناراحت نکنم کسی رو.
آدرینا
21 اسفند 92 19:29
به به چه اسم زیبایی ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد این دلسا خانوم گل به مام سر بزنید خوشحال میشم
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 14:42
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
مامی سارا
16 فروردین 93 9:44
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
مامان دلسا
پاسخ
مرسی گلم
مامی سارا
16 فروردین 93 9:47
وای ارزو جون بالاخره لگد زد جونممممم گفتم نگران نباش لگد میزنه.خیلی حس قشنگیه منم همش آرشا جونی و قلقلک میدم تا پاهاشو جم کنه و لگد بزنه مبارک باشه عزیزم تاریخ زایمانت کیه عزیزم؟من 2/27 زایمان دارم خیلی هیجان و استرس دارم راستی واکسن کزاز زدی؟
مامان دلسا
پاسخ
تاریخ من 3/15دیگه دارم روز شماری میکنم واسه بغل گرفتنش.واکسن نزدم و اصلا اطلاعی ندارم ازش دکترم بهم نگفته باید بزنم کی؟
مامان دنیز
17 فروردین 93 20:01
سلام عزیزم دختر نازت و دختر نازم همسن ان و من شما هم که همشهری لینکت کردم، قبلا به وبلاگ دنیزم اومده بودی بازهم بیا خوشحالم می شم
مامان دلسا
پاسخ
اوکی حتما
مامان ریحان
17 فروردین 93 20:28
سال نو مبارک عزیزم ایشالله که سال خوبی داشته باشی
مامان دلسا
پاسخ
مرسی و همچنین یو
مامان صفا
13 بهمن 93 12:34
وای چه تفاهمی منم مثل شما اسم دخترم رو گذاشتم دلسا که قلب دومم بشه