دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

هفته بیست و ششم

1392/12/7 11:24
نویسنده : مامان دلسا
281 بازدید
اشتراک گذاری

میخواستم هروقت اون تکونای شدید و دوست داشتنیت رو حس کردم بیام پست بذارم ولی شما انگار نمیخوای به این زودی خودتو نشون بدیافسوس. بازم همین اندازه که میدونم هستی خوشحالم. گاهی یه چیزایی مثل دل زدن رو فقط موقع خواب احساس میکنم.به هرسمت که بخوابم همون سمت شیکمم دل میزنه و منم کلی ذوق میکنم وخوشحال میشم. یه چیزی مثل زدن نبض دست.

توماه پیش با خاله های عزیزت رفتیم یه مقدار واست لباس خرید کردیم ویک پتو هم خریدیم ولی حالا متوجه شدیم به درد شما نمیخوره چون شما تو فصل خرداد به دنیا میای و تا اون موقع که بخوای استفاده کنی کوچیک میشه ولی من خیلی دوسش دارم بسیار شیکه ونازه. پتو برجسته اسپانیایی. ولی انگار باید بریم تعویضش کنیمناراحت.

و یه خبر خوب دیگه... همسایمون هم داره مامان میشههورا.دوتا نینی کوچولو تو یه ساختمون. امیدوارم همبازیهای خوبی واسه هم باشید در آینده.

ضمنا اسمت هم داره قطعی میشه من این چند وقت اخیر همش پای نت و کتاب اسم بودم وکلی توی معنای اسمتو و فراوانی اسمت دقت کردم و کلی هم با باباتون به بحث نشستیم تا اسم...............ابرو

بذارید پست بعدی بگم که بدونم بابامهدی هم دیگه اوکی شده.

یه کار دیگه هم که این چند وقته منو مشغول به خودش کرده دقت تو انتخاب لوازم بزرگته مثل کاسکه وکریر وتخت و کمد. دوس دارم یه وسیله ای باشه که قابلیت چند استفاده رو داشته باشه به خاطر کمبود جا. یه راهنماییهایی از سایتهای مختلف گرفتم که باید برمو از نزدیک ببینم.

یه خبر دیگه هم برات دارم. دوتا از خاله ها که باردار هم هستن تو این ماه جابه جایی داشتن یکی از خونه مامانی رفت خونه خودشون و اون یکی دیگه اومد خونه مامانی. یکی دیگه از همبازیهای شما هم میشه دختر خاله ت که اومدن خونه مامانی و نزدیک ماهستن. اون اردیبهشت به دنیا میاد و شما خرداد ماه انشااله.

پست بعدی میشه انتخاب نامت و پایان سال92. شاید هم خریدای جدیدی تا اون موقع برات انجام داده باشم............. تا بعدبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر جون
7 اسفند 92 12:23
oh maro gozashty to kaf baba be go dige
مامان ریحان
8 اسفند 92 11:38
منم دارم مامان میشم
9 اسفند 92 16:39
به سلامتی عزیزم لطفا اگه میتونی حتما در مورد خریدهایی که میکنی بنویس یا عکس بذار ، کمک بزرگی به ماها میکنی . کنار هم سلامت و شاد باشین آرزو جون
مامان دلسا
پاسخ
حتما عزیزم خودمم قصد داشتم.مرسی
معصومه
26 اسفند 92 17:17
مبارکه هم بارداری و هم اس نازش و مهمتر از همه اثبات خوش قدمیتون به همسرتون با دختر شدن نی نی توووووووون.از احادیث حضرت محمد ص بود این حرف نه حرفه من
مامان دلسا
پاسخ
مرسی معصومه عزیز.راستش اومدم وبلاگت ولی نتونستم نظر بذارم کجا باید نظر بذارم من تو بعضی وبلاگا جای نظرات رو پیدا نمیکنم