دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

هفته بیست وسوم ونگرانی

1392/11/19 19:53
نویسنده : مامان دلسا
711 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته همش نگرانم...نگران دیر تکون خوردن دخترم.....رفتم تو شش ماه..... آخه چرا تکون نمیخوری دختر تنبل من.کلافه شدم اینقد که ازت خواهش کردم یه تکون کوچولو بخوری من خیالم راحت شهاینقد باهات حرف زدم قربون صدقه ت رفتم ولی انگار نه انگار........ تو خیلی سایتها خوندم بین هفته های 16تا22باید تکون بخوره تو تلویزیون میگفت تا هفته28 هم شاید نخوره. منکه تورو به خدا سپردمت و میدونم مراقبته. 8بهمن هم که نوبت ویزیتم بود خانوم دکتر گفت همه چیش خوبه و هنوز واسه تکوناش دیر نشده... چی بگم من دیگه....

نزدیک یکماه هست که دارم برات یه بلوز وشلوارو کلاه گرم میبافم. البته هنوز به کلاهش نرسیدم بعد از اتمام کار عکسشو میذارم تا اولین کار هنریمو ببینید. اینقدر دلم میخواد برم بازار بگردم و واسه دختر گلم چیزی بخرم ولی پایه ندارم. یکی پول نداره یکی وقت اما من هردوشو به اندازه کافی دارم ولی پایه بازار ندارم.

هفته پیش رو با سرمای شدیدش گذروندیم و الان هوا بهتر شده امسال هم که کلا یه برف سنگین نیومد مشهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان صدیقه
20 بهمن 92 7:27
سلام عزیزم نگران نباش .تکون میخوره.اینقد بهت لگد بزنه که خسته بشی.
مامان دلسا
پاسخ
خداکنه خستگیشم دوس دارم
شیرین
20 بهمن 92 10:52
کاش تهران بودی خودم پایه بودم
مامان دلسا
پاسخ
کاش تو مشهد بودی مشهد بهتره ها
مامان ریحان
20 بهمن 92 19:43
نگران نباش برا دختر گلت خوب نیست من شنیدم دخترا دیرتر شروع به تکون خوردن می کنن و کلا آرومترنان شالله بسلامتی دنیا بیاد نازگلت
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی سارا
20 بهمن 92 23:12
آرزو جون نگران نباش دخملا تنبلن دیر تکون میخورن ناز داره خوب نی نیمون همینجوری که تکون نمیخوره باید یه پا اندازی چیزی بهش بدی دیگه راستی دخمله هنوز اسم نداره عزیزم؟
مامان دلسا
پاسخ
یه اسم من براش در نظر گرفتم ی اسم هم باباش. باهم به تفاهم نمیرسیم ولی من عمرا اسمی که باباش میگه رو بزارم روش. اوکی شد اعلام میکنم
زهرا
21 بهمن 92 12:09
من برای بازار پایه پایه ام مخصوصا لباس بچه حیف که بهم دسترسی ندارم
مامان دلسا
پاسخ
آخی واقعا حیف.
نیلوفر جون
23 بهمن 92 15:02
مامی سارا
25 بهمن 92 17:31
آرزو جون دخملمون منتظر اتاق خوشگلش آماده که شد بعد واسه مامانیش ذوق کنه تکون بخوره عزیزم
مامان دلسا
پاسخ
چندروزه یه چیزایی حس میکنم دوستان میگن همون تکونه من نمیفهمم. یه چیزی مثل دل زدن
مامی سارا
30 بهمن 92 23:41
اره عزیزم تکوناش اول همونجوریه بعد اینقدر تکون بخوره که کلافت کنه ارشا که کارش از تکون و چرخش گذشته دیگه حس میکنم یه باشگاه بدن سازی واسه خودش راه انداخته
مامان دلسا
پاسخ
آخی عزیزم خدا نگهش داره صحیح و سالم همیشه.
مامی سارا
4 اسفند 92 21:59
سلام گلم سرویس خوابشو سفید خامه ای گرفتم چون نوزاد نوجوان و تا سن بالا تر هم میتونه استفاده کنه رنگی نگرفتم تا بزرگتر شد نگه بچه گونه استالبته خیلی ها هم گفتن مدلعای رنگی زود خسته میشی ازشون ولی اتاقشو هر دیوارشو یه رنگ کردم خوشگل شده لباس هم براش تو مسافرتام گرفتم ولی خرید کلیشو مامان میره از کیش و قشم عید میگیره راستی خواستی بری برای تخت و کمدش تو ویرانی مغازه ای بنام چوبینه سمت راست داره یه سر بزن چون هم قیمتاش مناسبه هم جنساش از بقیه جا ها بهتره من از اونجا خریدم مدلاشم قشنگه میتونی اگه اسمشو قطعی کردی بدی لیزری با رنگ دیگه بالای کمدش برات بزنه حتما در جریان بزاری منو عزیزم
مامان دلسا
پاسخ
سفید رنگ قشنگیه مخصوصا واسه عروس و نوزاد حتما جایی که گفتی میرم سر میزنم فعلا که گرفتارم.رنگ اتاق دختر من چون مشخصه رنگ لوازم و سرویسشم مشخصه و خودمم خیلی دوس دارم رنگشو. بعد از اتمام خریداش که کلی ایده گرفتم عکساشو میذارم
آراتمیس
5 اسفند 92 17:50
سلام. من جایی نیستم عزیزم، دیگه تو اون وبلاگ نمی نویسم و خیلی هم فرصت ندارم که به نت سر بزنم منو دخترم 7 ماه تموم کردیم و انشاالله 2ماه دیگه به دنیا میاد امیدوارم این چند ماه رو به راحتی بگذرونی وکوچولوت صحیح و سلامت به دنیا بیاد
مامان دلسا
پاسخ
آخی خدا رو شکر به خاطر 7ماه. پس یک ماه از من جلوتری