دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

دیدارچهارم(سونوی ناهنجاریهای جنین)

1392/11/2 23:27
نویسنده : مامان دلسا
258 بازدید
اشتراک گذاری

21دی دومین سونوگرافیم رو در سونوگرافی دکترطاهریان انجام دادم که بسیار شلوغ بود و از اونجایی هم که مشخص بود دکتر کاربلدی بود و سونوش هم خیلی دقیق.با مهدی رفتیم داخل و اونم تونست نی نی نازمون رو ببینه و من به جای اینکه به مانیتور نیگاه کنم به صورت پر از ذوق شوهری نیگاه میکردم که داشت میخندیدو به مانیتور چشم دوخته بود و وقتی آقای دکتر گفت دختره کلی ذوق کردیم و مهدی گفت دیدی همونی شد که میخواستی. به خاطر سالم بودنش شکرت ای خدا...

دخترگلم هنوز نیومدی داشتی واسه بابات طنازی میکردیمتفکر بابایی میگفت همش دستاتو میاوردی بالا و پایین و براش دست تکون میدادی از تو دل مامانیبای بای قربون دستای کوچولوت برم که تو عکس سونوت هم کاملا مشخصه.

خدای مهربونم به خاطر این موهبت الهی که درون رحمم قرار دادی به خاطر سالم بودنش و بازهم به خاطر سالم بودنش و در آخر به خاطر جنس پر از مهر و عاطفه اش پیشانیم را به خاک میگذارم و هزاران هزار بار شکرت میکنم................

دوران سختی بارداریم با تموم شدن ماه 4تقریبا تموم شد. تهوع و بالاآوردنهای گاه و بیگاهم. سوزش و اذیت معده ام. بیحالی وخواب آلودگی.تنبلی و فرار از خونه و پخت و پز. ویارهایی که به بوی غذا داشتم. خدارو شکر تموم شدن و تقریبا میشه گفت حال و اوضاعم سوای سنگینیم شده مثل قبل بارداری و میتونم به شوهرداریمو کارهای خونه م برسم (حدود7.5تاالان اضافه کردم). الان که اول بهمن ماه هستیم و من وارد هفته 20بارداریم شدم منتظر روزهای شیرین آینده نشستم و به فرزندی که قراره زمینیش کنم فکر میکنم... به شب و روز سخت وشیرین نوزادیش..... اگه زبونم لال مریض شه.... به بزرگ کردنش و چطور تربیت کردنش .........به هزارویک موضوع دیگه که هر مادری ممکنه بهش فکر کنه.

راستی تو انتخاب نام کمکم کنید دنبال اسم با مسما و ایرانی هستم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیرین
3 بهمن 92 1:06
ارزو جون من اسم دختر اوا ....ترمه.... عسل رو خیلی دوست دارم
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم به خاطر معرفی اسامی قشنگت.منم ترمه رو دوس دارم ولی بافامیلیش هماهنگ نیس
مامان راضی
4 بهمن 92 14:42
خدا را شکر که بهتری عزیزم تا چه اسمی دوست داشته باشی من از اسامی ائمه انتخاب کردم نازنین ،حدیث،هانیه هم قشنگن
مامان دلسا
پاسخ
مرسی گلم اسمایی که گفتی قشنگن ولی تکرارین از همشون تو فامیلمون داریم
زهرا
8 بهمن 92 23:33
بابات دختر نازت تبریک عزیزم
مامان دلسا
پاسخ
فدای تو مرسی.انشااله به زودی نوبت شما
مامان ریحان
10 بهمن 92 10:23
سلام عزیزم خدار شکر که خوبید، ایشالله بسلامتی دنیا بیاد باران چطوره؟
مامان دلسا
پاسخ
وای نه عزیزم باران اصلا دوس ندارم.
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 4:58
سلام عزیزم منم هفته 16 بارداری هستم خوشحال میشم این دوران رو با هم بگذرونیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن
مامان دلسا
پاسخ
اوکی.همین کارو کردم
مامان صدیقه
16 بهمن 92 12:48
سلام عزیزم منم یه نی نی تو دلم دارم.وبلاگت خوشگله.خوشحال میشم بهم سر بزنی