دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

توراچه بنامم

1392/10/30 17:00
نویسنده : مامان دلسا
247 بازدید
اشتراک گذاری

تورا چه بنامم دخترم ؟

توکه قرار است مخاطب نامه های من وشنونده ی اسرار من باشی توکه قرار است ادامه دهنده ی نسل من و آیینه ی فردای من باشی.

من مادرتو چه نامی را برایت برگزینم تو را که هنوز ندیده ام. تو را به چه نام صدا بزنم و با تو حرف بزنم. می اندیشم به تو و نامهایی که برازنده ی توست. ذهنم را مرور میکنم باید بهترین نام را برای تو برگزینم.

 

آرمیتا......عشق پاک                آتریسا......مانند آتش

سارینا..... پاک وخالص              دلسا.....آرامش دهنده روح

پرنیا..... ایریشم                    پرنیان......

.....

دخترم قدرخودت را بدان. هستی،بهای سنگینی بابت خلقت تو پرداخته است.نکند منزلت خود را ارزان بفروشی. نکند سرمایه های خود را به دست بیگانگان بسپاری. مواظب باش!تو زنی از جنس خودمقلب

                                               

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحان
30 دی 92 19:14
سلام آرزو جان خوبی؟ پس کوچولوی نانازت دختره ان شالله بسلامتی دنیا بیاد و بهترین اسمو واسش انتخاب می کنی، عزیزم دیر به دیر آپ می شی نمیگی دلمون واسه خودت و نی نی جونی تنگ می شه دیگه بهم سر نمیزنی دوسم نداری آرزو جون
مامان دلسا
پاسخ
من دیر به دیر میام ولی هروقت میام به دوستام حتما سر میزنم شاید کامنت نذارم ولی جویای احوالاتتون میشم ومیرم. شرمنده به خاطر دیر آپ کردنم... جدیدام گرفتار بافت ژاکت و شلوار واسه دخترمون شدیم
مامان ریحان
30 دی 92 19:21
دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی من اول واست نظر گذاشتم بعد رفتم دیدم اومده بودی وبم همیشه شاد باشی
نیلوفر جون
30 دی 92 23:48
وای خدایا یک فرشته از جنس ما چه قشنگ عزیزم بهتریانو برات ارزو دارم بوسسسسسسسسسسس
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان راضی
1 بهمن 92 14:59
سلام گلم لینکت کزدم دوست داشتی بهم سر بزن واقعا دختر داشتن نعمتیه همه ی اسماش قشنگه عزیزم
مامان دلسا
پاسخ
مرسی گلم کاش یه اسم انتخاب کنی برام
مامی سارا
1 بهمن 92 20:27
آرزو جون بهت تبریک میگم نی نی دخمله. غصه نخور دخترا تنبلترن امیدوارم قدم خیر و خوشی داشته باشه واسه مامان و باباش عزیزم اسمهای زیادی هست ولی چون کمک خاستی اسم مورد علاقمو بهت پیشنهاد میکنم که به اسم خودتم میاد و معنیشم قشنگه و از همه مهمتر ایرانی اصیله آرنیکا= آریایی نیک
مامان دلسا
پاسخ
فدای تو مرسی بابت پیشنهادت.قشنگه یه خورده قلمبه سلمبه ست