دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

دلم برات تنگ شده

1392/10/21 13:59
نویسنده : مامان دلسا
409 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره با بابایی بیایم ببینیمت نی نی من...ماچ کم کم دیگه اسم دار میشی آخه امروز جنسیتت رو هم میفهمیم... نمیدونی چقد لحظه شماری میکردم واسه امروز ساعت3/30 ایندفعه دیگه بابایی هم میتونه بیاد داخل و شمارو ببینه آخه از حسش میفهم دوست داره ببینتت دیشب میگفت نمیشه فیلمشو از سونوگرافی بگیریم گفتم نه ولی میتونی خودت فیلم بگیری.لبخند

دیگه میتونم هروقت برم بازار برات خرید کنم آخه تا الان نمیشد چون نمیدونستم چه رنگی ومناسب چه جنسیتی بخرم... وای چقدخوب...هورا اینقدر ایندفعه هیجانم زیاده واسه دیدنت نکه فقط جنسیتت رو بخوام بدونم نه دوس دارم از نگرانی بیام بیرون و بدونم صحیح و سالم تو دلم هستی و قلب کوچولوت داره میزنه آخه چند وقته خیلی نگرانم اصلا نمیتونم درست و حسابی بخوابم چون نبایددیگه به پشت بخوابم و باید به پهلو بخوابم ومنم هر وقت نیمه شب بیدار میشم میبینم به پشت خوابیدم هی نگران میشم واسه همین تا صبح بد خوابم ودرست و حسابی نمیخوابم.ناراحت

بگذریم چند وقته پست جدید نذاشتم علتش همینه که صبحها بعد ازاینکه صبحونه با شوشو میخورم میخوابم تا ظهر واسه گذاشتن ناهارم بیدار میشم دیگه وقت پای نت نشستن ندارم خجالت البته صبحها یه زمانی رو اختصاص میدم به کتاب خوندن... کتابهایی که الان مشغولشم ریحانه بهشتی که تمومش کردم و پرورش و نگهداری نوزادان و کودکان رو دارم میخونم خیلی مفیده واسه نگهداری نوزاد کلی راهنماییت میکنه.

من یه ویزیتم چند وقت پیش داشتم یعنی سوم دی که واسش پست نذاشتم اینقدر که تنبل شدم خانوم دکتر واسم قرص fefolنوشت فقط. در حال حاضر کلسیم و آهن میخورم. این سونو رو هم نوشته واسم، که سونوی دومم حساب میشه، واسه تشخیص ناهنجاریهای جنین. خوب کم کم باید برم ناهار...........

خبرای بعد سونوگرافی رو براتون میذارم دوستان خوبی که بهم سرمیزنید و دنبالم میکنید............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی سارا
21 دی 92 21:23
ارزو جون احساستو درک میکنم امیدوارم نی نی خوشگلت هم سالم وهم جنسی که میخای باشه عزیزم این دفعه هم میری پیش هاشمی عطار ؟چون اون که نمیزاره همراهی بیاد داخل؟ ارزو جونم واست خیلی خیلی خوشحالم امیدوارم لبت همیشه خندون باشه
مامان دلسا
پاسخ
سلام عزیزم نه پیش اون نرفتم راستش وقت گرفتم واسم25دی دیگه دلم طاقت نمی آورد تا اون موقع دکترمم گفته بودم تا هفته18باید سونو رو انجام بدم که دیر میشد.رفتم دکتر طاهریان همراهی هم میذاره ببری داخل قاسم آباد
مامان ریحان
22 دی 92 22:22
سلام آرزو ان شالله که همه چی بخوبی پیش بره ما رو از احوالات خودت و نی نی زود به زود با خبر کن شاد باشید
مامان دلسا
پاسخ
حتما عزیزم.مرسی
نیلوفر جون
23 دی 92 0:01
واییی چقدر این لحظه شیرین امیدوارم هرچی دوستداری باشه عزیزم من بی صبران منتظرم همین روزم
مامان دلسا
پاسخ
زود میگذره و نوبت تو هم میشه
شیرین
23 دی 92 15:35
مبارکه عزیزم منتظر خبرای خوبت هستیم
مامی سارا
23 دی 92 20:43
احتمالا منم دفعه بعد اونجا میرم نی نیت چیه عزیزم؟ در ضمن اسم ماهی هم آرشا ست