دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

سومین دیدار(سونوی ان تی)

1392/9/29 0:50
نویسنده : مامان دلسا
280 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 10آذر

صبح با مهدی رفتیم بیمارستان پاستور واسه انجام سونوی ان تی که خانوم دکتر برام نوشتن. سونوگرافی هاشمی عطار بهم25آذر وقت داد که خیلی دیر میشد چون باید تا هفته 15انجام میشد ومنم که هفته 13هستم با انجام این سونو مشخص شد. زودی نوبتمون شد و رفتم داخل متاسفانه نذاشتن باباش بیاد نی نی شو ببینه. وای که دیدنی هم بود اون تکون خوردناش اونم به طرز شدید،دلم ضعف رفت وقتی اینطوری تکوناشو دیدم(خدا واسه منتظراش نصیب کنه). راستش واسه اولین بار یه حسی بهم منتقل شد حسی از جنس مادرانه، دوسش داشتمخجالت خیلی خوب بود از آقای دکتر خواستم اجازه بده باباشم بیاد گفت نمیشه اصلازبانخیلی بدن که نمیذارن. جنسیتشم هنوز مشخص نبود، زیاد مهم نیس سالم بودنش مهمه.دیگه یه اندازه هایی رو گرفت و گفت به سلامت. البته من اینقد زیردست آقای دکتر سوال میکردم ازش که مانیتورو برگردوند که ببینمش و بعدشم به درخواست خودم صدای قلبشم شنیدم ولی اونقدر واضح نبود که متوجه شم خودش متوجه شد من فقط اون نوار قلب روی مانیتور رو دیدم که واسم کافی بود با خوشحالی اومدم بیرون و سریع باز عکسشو به باباش نشون دادم مهدی آقا هم میگفت خیله خوب بذار بریم تو ماشینآخ خوب من دلم طاقت نمی آورد چیکار کنم.

بالاخره فرزند گلم که نمیدونم هنوز دخترمی یا پسرمی ولی بدون بابایی از الان خیلی خاطرتو میخواد تا نشستیم تو ماشین گفتم حالا ناهار بریم طرقبه به یمن این خوشحالی..... سریع قبول کردمتفکر.... آخه بابایی شما خیلی عادت نداره هرچیزی رو زود قبول کنه یه لحظه حسودیم شد بهت...... تازه تو راه که تخت و کمد واسه سیسمونی زیاده و دلم میخواست بریم ببینیم تا بهش گفتم بریم ببینیم نفهمیدم چطوری ترمز کرد و رفتیم کلی تخت و کمد واست دیدیدم عزیزم که یه خورده قیمتا و مدلا دستمون اومد وبرگشتیم چون فعلا که نمیدونیم شما جنستون چیه که بخوایم انتخاب کنیم . بالاخره ناهار رو رستوران سید و پسران خوردیم عالی بود(جاتون خالی)و برگشتیم. جای شماهم تو بغلمون خالی بودماچ

سه شنبه 12آذر

امروز صبح رفتیم آزمایشگاه دکتر منصف واسه آزمایش غربالگری که ناشتا هم بودم حسابی ضعف کرده بودم آخه من جدیدا خیلی زود به زود گرسنه م میشه به حدی که گلاب به روتون بالا میارم از ضعف.

بگذریم آزمایشا رو دادم و برگشتم خونه(مهدی دیرش شده بود زودتر رفت). جوابش 20آذر آماده میشه. کلا این آزمایش به نظرمن خیلی ضروری نمیاد واسه هرکسی... ولی خوب دیگه دکترم درخواست داده بود آخه جالب اینجاست احتمال خطا هم داره با این هزینه های بالاش...

هزینه آزمایش خونم 206000 و هزینه سونوم 80000 شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان
29 آذر 92 18:47
آرزوجان همیشه سلامت باشی عزیزم خوشحالم که همه چی رو به راه هست شاد باشید
مامان دلسا
پاسخ
فدای تو
زهرا
30 آذر 92 0:01
نیلوفر جون
6 دی 92 0:26
سلام عزیزم ایشا.. همیشه سالم سلامت کنار هم باشید چقدر گرونه شده پارسال خالم انجام داد سونو32 و ازمایشم100
مامی سارا
8 دی 92 10:14
سلام گلم اخ جون یه دوست مشهدی پیدا کردم که نی نیش تقریبا با ماهیم هم سنن ارزو جون منم سونو ان تی رفتم پیش هاشمی عطار بابای نی نی رو نذاشت بیاد تو فردا عصر هم میرم پیشش واسه غربالگری بعدی ایشالا بتونه جنسیتشو هم بگه امیدوارم شما نی نیت در کنار هم سالم سلامت باشین عزیزم لینکت میکنم
مامان دلسا
پاسخ
سلام گلم منم خوشحال شدم از اینکه یه دوست مشهدی اونم پرستار پیدا کردم. منم25دی واسم سونوی ناهنجاریهای جنین رو نوشته که قطعا دیگه جنسیتش معلومه چون میشم هفته20 تا اونوقت
مامی سارا
9 دی 92 12:31
ارزو جون نی نی فقط 2 دفعه مثل ماهی یه وول وول کوچولو کرد دیگه تکونی ازش حس نکردم میدونم زوده ولی از هفته 20 به بعد میشه تکوناشو حس کرد
مامی سارا
9 دی 92 12:33
ارزو جون منم تو هفته 17 ولی سونو رو امروز عصر میرم خدا کنه بفهمم جنسش چیه واسم دعا کن
مامان دلسا
پاسخ
انشاله و به امید خدا صحیح و سالمه و هرچی خواست اون باشه.آخرشم امیدوارم دختر باشه که دوس داری