دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

اولین دیدار

1392/8/13 12:12
نویسنده : مامان دلسا
245 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ساعت 6الی 10شب تو مطب بودیم من6:30نوبتم بود ولی9:30رفتم داخل از استرس که داشتم میمردم اینقدر ضعف کرده بودم رفتم یه بیسکوئیت واسه خودم خریدم (این ضعف های بارداری خیلی طاقت فرساست) سرم از درد داشت میترکید تا بالاخره خانوم دکتر تشریف آوردن بالای سرمون و سونو رو انجام دادن خیال باطلو من تونستم بعد از این همه وقت که مشتاق و منتظر دیدنت بودم ببینمت قربون اون هیکل نحیفت بره مامان همین که دیدمت اشکام سرازیر شد و از ماما خواستم چاپت کنن تا به بابایت و بعدها به خودت نشون بدم.لحظه قشنگی بود امیدوارم نصیب همگی بشه.ولی حیف یادم رفت بگم صدای قلبش رو بشنوم.....افسوس خانوم دکتر گفتن 9هفته هستی.

وقتی از اتاق اومدم بیرون شوشو هم دیگه اومده بود دنبالم وداشت به خانوم منشی میگفت نمیشه خانومه مارو زودتر راش بندازید اینقدر علاف نشه الهی قربونت برم اینا نه ماهه ها رو منتظر نگه میدارن ما که جای خود داریم.سریع همونجا بچه شو بهش نشون دادمزبان وقتی هم اومدیم خونه میگه میشه دوباره ببینمش خوبه هنوز اندازه ی یه لوبیاستابرو.

خوب بگذریم بریم سراصل مطلب هزینه سونو36000 تومن،داروها 74000تومن. البته فدای سرت مامانی.من اینا رو واسه خودم مینویسم که درجریان خرجکردامون باشیم. به هرحال بد نیست،یکمی هم جوش بزنیمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نیلوفر
13 آبان 92 13:24
عزیزم به امید دیدن روی ماه نی نی قشنگت بوس عکس سنو بزار ماه یکم قربونش بشیم


خدانکنه قربونش بشید. نی نی ما کوچیک شماست. سعی میکنم بذارم هرچند خیلی ریزه اندازه لوبیاست
شیرین
13 آبان 92 13:58
مباررررک باشه ارزو جون پس با این حساب تو با من 4 هفته فاصله داری ...به سلامتی


نمیدونم حتما.حالوروز تو چطوره منکه گوش شیطون کر2روزه خیلی خوبم
زهرا
14 آبان 92 0:45
اولین دیدار مبارک
سمانه
15 آبان 92 12:21
سلام آرزو جون
گویا همشهری هستیم
بهت تبریک می گم
و امیدوارم که بعد از این روزها بهتر بگذرن و خدا ی نی نی سالم و صالح بهت بده



مرسی عزیزم.انشااله
شیرین
15 آبان 92 15:53
ارزو نیستی ؟؟؟ چه خبر ؟؟؟ من بد نیستم خدا روشکر ولی دیروز سردرد خیلی خیلی بدی داشتم ولی به خیر گذشت خوبم ....تو چه خبر ؟
مامان ریحان
17 آبان 92 19:49
ان شالله همیشه سلامت باشید عزیزم و نی نی نازت بسلامتی بیاد بغلت


thanks