دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

ماه سوم

1392/8/7 21:08
نویسنده : مامان دلسا
336 بازدید
اشتراک گذاری

من بیصبرانه منتظر12آبانم برم اولین سونوگرافیم رو انجام بدم روزای پراسترسی رو میگذرونم. الان که دارم این پست رو میزارم خیلی گرسنه ام الهی نی نی نازم گناه داره......... وای.....

باورکنین طاقت نیاوردم همین که خط بالا تایپ شد دیدم دلم داره ضعف میره،رفتم واسه خودم یکمی نون وماست آوردمناراحتبه خدا. آخه من ظهر ناهار نخوردم از بوی غذام بدم می اومد موقع پختش هم بینیم رو گرفته بودم تو این مدت اولین بار بود که این حس بهم دست داد خداکنه دیگه اینطوری نشم آخه خیلی بده کی میخواد برام غذا درست کنه. دلم واسه نی نی م میسوزه عزیزمن منو ببخش اینقدر گرسنگیت دادم آخه اگه ظهر غذا میخوردم گلاب به روتون بالا میاوردمسبز. ناهارخوراک گوشت و لوبیا داشتیم شوشو امر کرده بودن البته اون طفلی هم نمیدونست من اینجوری میشم. من عصری هوس عدس پلو کردم بدجور. آخه دیروز ظهر با یکی از دوستان (مژگان) خوردیم وخیلی بهم چسبید شایدم چون خودم درست نکرده بودم نکه از غذای خودم بدم بیاد از بوی طبخش بدم میاد واسه همین بعداز پختشم دیگه نمیخوام بخورمش.

به هرحال حس و حال بارداری خیلی آدم رو اذیت میکنه البته نبود بارداری بیشتر اذیتت میکنه وقتی هم به دنیا میاد یه جور و بزرگتر که میشه یه جور دیگه.ولی خدارو شکر میکنیم بابت اذیتایی که شیرینهنگران

پس نتیجه میگیریم باید واقعا قدر مامانامون رو بدونیم.

وای برنجم رو دم کردم 40دقیقه دیگه بهت غذا میدم عزیزمن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
8 آبان 92 20:26
آرزوجان سلام، امیدوارم دوران بارداری خوبی داشته باشی و ویارتم کم باشه و اذیت نشی، مواظب خودت باش


مرسی گلم
زهرا
11 آبان 92 0:12
ان شاالله تا آخرش سلامت باشی و کمتر اذیت بشی.


مرسی امیدوارم تو هم به خواسته ات برسی
گيسو
11 آبان 92 15:12
به طور اتفاقي وبلاگتو خوندم آرزو جون.
از صميم قلب بهت تبريك ميگم و اميدوارم دوران بارداري راحتي رو پشت سر بزاري عزيزم. مراقبت خودت و ني ني نازمون هم باش


مرسی.انشااله.حتماعزیزم