دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

هفته های اول

1392/7/29 22:51
نویسنده : مامان دلسا
269 بازدید
اشتراک گذاری

دقیق نمیدونم چند وقتم ولی با حساب خودم باید آخرای ماه 2باشم. دکترم بهم 12آبان وقت داده. خیلی دیره، همش اضطراب دارم. دوس دارم زودتر اوضاع نی نیم رو بدونم خیالم راحت شه ولی چاره ای نیس زودتر نوبت نمیده. حال واوضاعم خوبه خدارو شکر. وقتی خیلیا رو میبینم که چطوری میگذرونن بارداریشون رو خدا رو شکر میکنم که ویار ندارم... تهوع ندارمسبز... از شوهرم خوشم میادماچ... آشپزیمو میکنم... به هرحال اینا بدتره. حالا اگه یه خورده تنبل شدم خوابم میادخمیازه همش کسلم اوضاع بدی نیس زیاد، هرچندم حالم داره از دوروبرم که اینقدر کثیف شده بهم میخوره، کسل بودنم و سوزش سردلم هم یکمی ناراحتم میکنه.

امروز رفتم خونه مامانم خیلی خوب بود حالم. اگه میتونستم همیشه پیشش باشم غذام آماده... میوه م پوست گرفته جلوم... راحت خوابیدم ونگران هیچی هم نبودم. لبخند البته شوخی میکنم من اصلا دختر تنبلی نیسم.

 

عاشقتم مامان جونم دلگرمی زندگیمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فندوق
30 مهر 92 13:13
خدا ایشا.. مادتون حفظ کنه و همی مادرا و خدا شکر که ماهم مادر میشیم


مرسی فدات شم.انشاله.
شیرین
30 مهر 92 16:46
به به ارزو جون میبینم خداروشکر خوبی مثل من ....همه مامان ها یدونه هستن همه مامان ها ماه هستن حالا بزار مامان بشیم اونوقت تازه میفهمیم ...حالا زوده ...راستی بیا بهم تاریخ اخرین پری تو بگو تا بگم حدودا چند وقتهه ....شاید بتونم کمکت کنم راستی میشه بگی از کجا هستی ؟


آره میشه بگم میام وب خودت. 31مرداد
مامان ریحان
30 مهر 92 21:04
سلام آرزو جون خوشحالم که حالت خوبه نگران هیچی هم نباش ان شالله همه چی خوب پیش میره


به امید خدا
شیرین
30 مهر 92 21:17
ارزو جونم طبق اخرین پری ....توی 8 هفته و 4 روز هستی عزیزم یعنی تقریبا 3 هفته با من فرق داری ....الان دیگه قلب نی نی تشکیل شده بری دکتر بهت سنو قلب جنین میده .... به امید خدا ....راستش من فکر میکنم همه دکتر ها این ازمایش غربال گری میدن چون من تقریبا دیدم همه می دن ..... اما حالا اگه دکتر نداد تو ازش سوال کن ......ضرری نداره ......(من تهرانم )
برای این پرسیدم ببینم دکترت کیه عزیزم .....تو از شهر امام رضا هستی پس برام دعا کن


من پیش یکی از بهترین متخصصین تو شهرخودمون میرم. خیلی قبولش دارم.حالا باید ببینم چی میشه تا12آبان. حتمارفتم حرم یادت میکنم.توهم برام دعا کن نی نیم سالم باشه
زهرا
4 آبان 92 10:23
سارا
30 آبان 92 14:18
فک کنم بچت دختر
مامان دلسا
پاسخ
چون تنبل شدم ولی الان که آخرای سه ماهگیمه دیگه اینطوری نیسم