دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

تاسوعا و عاشورا

1392/8/29 19:51
نویسنده : مامان دلسا
259 بازدید
اشتراک گذاری

ایام محرم رو به همگی عزاداران واقعی اباعبداله تسلیت میگم و امیدوارم عزاداریاتون مورد قبول واقع شده باشه و همه به آرزوهاتون برسید انشااله...

امسال من خیلی روضه رفتم و کلی عزاداری کردم، این چند روز تعطیلی گذشته خونه مامان بودم و همش با مامان میرفتیم مراسم عزاداری نکه شوشو هم نبود دیگه هرجا مامی میگفت میرفتم. شبا میرفتیم مسجد و جاهای خیلی شلوغ که یک شبش خیلی کلافه شده بودم از گرماشو سرصداشو همه چی به هرحال اگه قدمی تو این مسیر برداشتیم به خاطر آقامون اباعبداله بوده و امیدوارم صدای دل مارو وبقیه عزداراشو شنیده باشه.

یا امام حسین.....

باور کنید یاد تک تکتون بودم و هرجا دلم شیکست برای حاجت دلتون دعا کردم. واسه نی نی خودمم خیلی دعا کردمخجالت زیارت عاشورا که میخوندم دستمو میذاشتم رو شیکمم و از خدا میخواستم صحیح و سالم هرچی زودتر به دنیا بیای و یه فرزند صالح برای مامان و بابایی بشی. حسینی بشی. باتربیت و قرآنی بشی. نمیدونم دیگه... اونی بشی که باعث افتخارمون بشی.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
29 آبان 92 21:13
سلام عزیزم عزاداری هات قبول درگاه حق
مامان دلسا
پاسخ
مرسی به یادت بودم
نیلوفر جون
29 آبان 92 23:09
سلام عزیزم عبادتا قبول انشا.. که نی نی قشنگ باعث افتخارتون میشه برای شما و نی نی
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم یادت کردم
راضیه
4 آذر 92 15:46
سلام گلم ان شاالله به سلامتی فارغ میشی و نی نی هم سالمو سلامت میاد بغل مامان جونش (آمین) ممنون میشم واسه منو همه چشم انتظارها دعا کنی گلم
مامان دلسا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم اگه لایق باشم و خدا بشنوه صدامو دعا میکنم همیشه