دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

بی بی چک

1392/7/21 0:05
نویسنده : مامان دلسا
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم همونیه که با دیدنش از خوشحالی میلرزیدم

 

من که زبونم بند اومد.فکرمیکنید چرا این همه مدت هیچی ننوشتم آخه نزدیک یه هفته ست میدونم ولی باورتون میشه تو شوکم. حالا پست بعدی میخوام از اون روز بگم که متوجه شدم قراره سه نفربشیم.

 

اینم دوتا نمونه از بی بی چکم در زمان های مختلف

 

 

وای که باورش چقد سخت بود و هنوزم هست. یکی رو شب گرفتم ولی به خاطر عدم باور یکی دیگه هم صبح ناشتا گذاشتم و اونوقت بود که طلوع خورشید برام با روزای دیگه فرق میکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ریحان
21 مهر 92 1:55
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم
تبریک تبریک تبریک
با پست قبلی یه حدسایی زده بودم از خدا میخواستم حدسم درست باشه که خوشبختانه درست هست مواظب خودت ونی نی نازت باش


فدات عزیزم.مرسی.به امید روزیم که بیام این تبریکو به تو بگم.
مامان فندوق
23 مهر 92 0:22
وای عزیزم بسیار بسیار تبریک خیلی خوشحالم کردی وایییییییییییییییییییییییی .عزیزم از این بعد خیلی مراقب خودت باشی واییییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی گلم.امیدوارم تو هم هرچی زودتر این خبر خوبو بهمون بدی
فندوق مامان
23 مهر 92 18:57
دیدی گفتم این ماه خبر مان شدنت به ما میدی عزیزم