دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

تشکرازخدا

1392/7/15 15:19
نویسنده : مامان دلسا
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندی که داشتن او جبران همه ی نداشته های من است

می ستایمش چون لایق ستایش است

نمیدانم به کدامین قبله سجده شکرش را به جا آورم... نمیدانم به کدامین زبان ستایشش کنم... آخر با کدامین آبرو به درگاهش روم و برپایش بوسه زنم... چگونه جبران کنم این همه رحمانیتش را... چه تحفه ای به درگاهش ببرم... او که به من نشان داد بارها و بارها تنهایم نگذاشته و این بار بیش از پیش حضورش را در قلبم به اثبات رسانید و در گوشم نجوا کنان گفت که همیشه بامن است....!!!

خدایم قدر نعمتت را میدانم و به پاسش تا ابد پروانه میمانم...

گویند هرکه عاشق به سویت آید شهید است خدایا این شهادت را به جان دل خریدم و بدون آن به سویت نخواهم آمد.

توصیف حالم وصف ناپذیر است. می آیم و دیگر با تو سخن میگویم ای فرستاده از سوی حق.

اللهم صل علی محمد وعلی محمد وعجل فرجهم

شکرت پروردگارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان
15 مهر 92 23:35
سه حرف دارد اما برای تنهایی من حرف ندارد.................. خ د ا
زهرا
16 مهر 92 0:18
سلام خوشحالم وقتی آخرین پست شمارو سرشار از شکرتونو میبینم باهاتون آشنا میشم.نمیدونم درست حدس زدم یا نه؟؟؟مبارکه ان شاالله بسلامتی
به منم دوست داشتین سر بزنید مرسی.


آره عزیزم درست حدس زدید.تو ناباوری به سرمیبرم.هیچی از خودم نمیتونم به زبون بیارم