دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

درددل باخودش

1392/7/3 0:04
نویسنده : مامان دلسا
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم، میدونم همیشه باهامی هیچوقت تنهام نمیذاری با وجود گناهانی که داشتم همیشه مراقبم بودی وهستی. خداجونم بازم تنهام نذار کنارم باش الان بیشتر از قبل بهت احتیاج دارم. خودت میدونی واقعا زمانمون داره الکی میره و سنمون زیاد میشه. خواهش میکنم هر جور بخوای التماس میکنم با بچه امتحانم نکن بسه به خدا. تنهام نی نی میخوام. میخوام بزرگش کنم ادبش کنم الگو بشه واسه اطرافیانش. قول میدم دریغ نکنم تو تربیتش. خداجونم اگه.. ن.. اگه.. نش.. اگه.. نه.. میشه باید بشه واسه چی نشه چه حکمتی تو کارته نمیدونم. ولی من بدون اون زندگیم اگه هم شیرین باشه نمیخوام من زندگی بدون نی نی نمیخوام.

من هیچوقت با نی نی نداشته مثل خیلی از دوستان نمیتونم صحبت کنم ولی با مسببش اینقد صحبت میکنم تا خسته شه زودی بهم نی نی بده.....

همچنان منتظرم......... هنوز پری نشدم و بی بی چکم نذاشتم........ نمیدونم چرا؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نخودی
3 مهر 92 10:43
سلام عزیزم کی باید پری میشدی اگه سه روز گذشته بدو برو بی بی چک بخر منتظر خبرتم


آخه دوس ندارم قلب پر امیدم یهوبشکنه.نمیدونم شاید امروز فردا رفتم