دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

رفتم دکترگیاهی

1392/6/26 12:38
نویسنده : مامان دلسا
528 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بعد از 1.5ماه نوبتم شد خیلی دکتر پیرومهربونی بود اولین کاری که کرد عکس یه تعداد بچه ای که از طریق مصرف داروهاش به دنیا اومدن رو نشونم داد، چشام پر اشک شد. با شوهری بودم بعد از من اون رفت و یه سری دارو هم به من هم به شوشو داد.نزدیک حرم بودیم کلی دعا کردم از اونجا که اومدیم بیرون رو به حرم امام رضا واستادم و کلی باهاش حرف زدم ولادتشم بود بعد زنگ زدم به یکی از فامیلا که کربلاست و ازش التماس دعا خواستم، بدجوری دلم هوای کربلارو کرد یاد زمانی افتادم که کربلا بودم و چیزی که از آقا خواستم رو بهم داد همسرخوبم رو.

حالا هم داشتن یه فرزند که چیز زیادی نیست.میدونم این داروها جواب میده دلم گرمه. خدایا تنها امیدمی. خودت دلیل عجلمو میدونی..... 

ضمنا نزدیک پری هست و هیچ خبری از درداش نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نخودی
2 مهر 92 16:05
سلام عزیزم انشا. باهم مامان میشیم







انشااله. به وبت سر زدم
مثل هیچکس
6 مهر 92 13:32
عزیزم ایشالا امام رضا بهتون هیه میده .منم محمد را از امام رضا دارم اون موقع یه کاسه گرو گرفتم تا به مرادم رسیدم با گلپسرم نذرم را ادا کردم ایشالا شما هم حاجت روا بشید .امین


مرسی عزیزم.واقعا خوش به حالت.الان دارم اشکریزون جوابتو میدم.توکه دلت پاکه برامنم دعاکن
فرزانه
6 آبان 92 13:46
سلام خانومی

میشه داروهایی که دکتر گیاهی بهت داد رو به منم بگی؟

کدوم دکتر هستن؟

شما پیش کی میرفتی دکتر؟

خدارو شکر که جوابتو از آقا(ع)گرفتی

حالا واسه همه ی کسایی که بچه میخوان وخواهرمو من دعاکن




دکترطیارانی که چندین شعبه داره ولی خودش خ نواب صفوی13و15هست.خواستی تلفنشو میدم بهت.راستش من وقتی پیشش رفتم باردار بودم و خبرنداشتم ولی بازم میگم بهم چیا داد شاید به دردت بخوره.ضمنا دکترم خانم مینو نائبی.شما دکترت کیه؟من از نائبی راضیم شایدم آمپولای اون کارمو ساخت شاید دعای فامیلمون تو کربلا شاید امام رضا شاید...... نمیدونم...