دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

بلاتکلیفی واسه دکترزایمانم و بیمارستان

1393/2/22 12:02
نویسنده : مامان دلسا
666 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا گفته بودم دکترم مینو نائبی بود واسه قبل از بارداری هم پیش ایشون میرفتم که به خواست خدا بعد از3ماه استفاده از داروهاشون و 9ماه انتظار خودم واسه بچه دار شدن، باردار شدم.

انصافا دکتر خوبیه ولی باید پیشش میری فقط هزینه کنی.تا آخرماه 5 پیش ایشون ویزیت ماهانه داشتم ولی بعدش خواستم دکترم بشه روح انگیز رحیمی آخه خیلی مهربونتر از نائبی بود و مطبش خلوتتر ولی به همون اندازه معتبرو با تجربه هست و بیمارستانمم که پاستور انتخاب شده بود هردوشون اونجا بودن، فرقی نداشت.

به هرحال خوش برخوردی یک دکتر زنان و زایمان واسه یه خانوم باردار به نظر من خیلی مهمه. به هرحال 13اسفند اولین ویزیتم پیش رحیمی بود و با هزار ناز و ادا قبول کردن که کاش نمیکردن آخه کل فروردین و نصفه اردیبهشت رو نبودن حتما خارج از کشور بودن دیگه.عصبانی

منم عصبی شده بودم که نزدیک دوماهه ویزیت نرفتم و اصلا چرا عوض کردم دکترمو از این حرفها و باز تو فکر نائبی بودم که.............

بعله تصمیم گرفته شد برم بیمارستان خانوم داداشم (جوادالائمه) که بتونیم از بند پ هم استفاده کنیم، به دستور خواهر بزرگم گه قراره بشه همراه من تو بیمارستان. دلخور

همینطور دو دل بودم (وسواسم داشته باشی تو این موردا خیلی بده به خدا) که واسه 16 اردیبهشت خانوم داداشم با یکی از دکتراشون هماهنگ کرد برم بیمارستان ویزیت و ایشونم قبول کردن با اینکه ماه آخرم بود.

آخه همه به من گفتن داشتن یه آشنا کنارت خیلی خوبه و شوشو هم گفت هرجا دلگرمیت بیشتره برو همونجا بالاخره اینطوری شد که ماهم قید بیمارستان خصوصی و دکتر معتبر رو زدیم (جسارت نشه به دکترم)چشمک، بیمارستان جواد الائمه و دکتر زهره خزاعی رو انتخاب کردم.

اینم بگم بیمارستانش فوق العاده خلوته و تمیز که همینش به دل آدم میشینه. خانوم دکتر خزاعی هم دکتر خوبی بودن پیششون که معاینه شدم همون اول گفتن شیکمم تیزه و باید سزارین بشم و تاریخ زایمانم اول 3/7 گفتن ولی من گفتم رندش کنین زبان زدن 93/3/3 .

البته امروز عصر یک سونو که این دیگه آخرین سونو هست رو میرم و تاریخ قطعی زایمان بعد از سونو مشخص میشه.

پسندها (3)

نظرات (5)

مامی دلسا
22 اردیبهشت 93 16:04
ایشالا که به سلامتی نی نی جون دنیا میاد .نگران نباش . بالاخره این روزها هم میگذره به نظر من در مورد بیمارستان کار خوبی کردی.
مامان دلسا
پاسخ
مرسی دوستم
مامی سارا
23 اردیبهشت 93 1:28
اره عزیزم منم نگران زود اومدنش بودم ولی 3/15 تاریخ زایمان طبیعی من میخوام سزارین بشم واسه همین زودتر تاریخ داده بود میدونی دکترا به تاریخ سونو دقت نمیکنن از تاریخ پری.. حساب میکنن و تاریخ پری.. منم تا تاریخ لقاحم فاصله داشت ارزو جون امیدوارم به سلامتی زایمان کنی ولی مگه شکم تیز دلیل سزارینه؟؟؟
مامان دلسا
پاسخ
دکترم گفت شیکمت تیزه یعنی جنین بالاست و سرش تو لگن نرفته هرچند میچرخه تا اون موقع ولی خوب من خودمم سزارین میخوام. دکترمنم از رو تاریخ پری بهم تاریخ سزارین داد به سونو نیگاه نکرد
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 0:49
سلام منم کم کم دارم از بیمارستان خصوصی پشیمون میشم اگه راضی بودی بگو منم برم پیشش
مامان دلسا
پاسخ
چرا پشیمون شدی؟ من واسه دکترم مجبورشدم بیمارستانمم عوض کنم وگرنه خصوصی که خیلی بهتره ولی باشه بعد از زایمانم نظرمو میگم
اميد
28 اردیبهشت 93 15:50
‎ سلام.وبلاگ خيلي خوبي داري آفرين. احتمالا تا حالا شده يه تصويري رو تو وبلاگت گذاشتي و بعد از مدتي ديدي اون تصوير پريده و ديگه نيست. اگه ميخواي اين اتفاق ديگه برات نيفته از اين به بعد ميتوني با خيال راحت عكس ها رو تو سايت زير آپلود كني و براي هميشه داشته باشيشون.به دوستاتم اطلاع بده تا اگه اونا هم چنين مشكلي داشتن رفع بشه.ممنون www.u4m.ir
کیمیا
30 اردیبهشت 93 9:14
سلام دوست خوب به وبلاگ من بیا واگه تجربه ای داری راهنماییم کن.متشکرم
مامان دلسا
پاسخ
حتما اگه تجربه ای داشته باشم درخدمتم.