دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

بایادخدا

1392/5/23 15:56
نویسنده : مامان دلسا
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهی وقتی قدر دریا را میداند که اسیر تنک شیشه ای میشود،

پرنده وقتی معنی پرواز را میفهمد که در حصار قفس می افتد،

  گل تا وقتی پایش در گلدان بند نشده نمیداند وسعت باغ یعنی چه،

     آدمی تا بیمار نشود نمیداند سلامتی چه نعمت بزرگی ست وخلاصه...

     هرکس تا از آنچه که دارد محروم نشود قدر آن را نمیداند........

 

  این متن مقدمه ای شد برای حرف دلم با خدایم؛

تو بخواه و به من بده باور کن قدرشو میدونم. همینطور که تاالان دونستم. قدر تک تک نعمتایی که بهم دادی... پدری که رفت ولی با یادش زندگی میکنم.. مادری که هنوز سایه ش بالا سرمه.. همسرخوب ومهربونم.. سقف بالاسرم.. شیکم سیرم.. تن سالمم... خلاصه خیلی چیزای دیگه.

زندگیم کامله ولی گرم نیس....... تلخ نیس ولی میخوام خیلی شیرین باشه. 

من منتظرشم خواهش میکنم امتحان بسه خداجون.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)