دلسا جوندلسا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

ترنم ترانه های کودکی دخترم

و.... 6 ماهگی

1393/8/21 13:25
نویسنده : مامان دلسا
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم اولین ویروس سرماخوردگی زندگیشون رو دریافت کردندغمگین  الهی درد و بلاهات به جونم من هر قدمی که دارم باهات پیش میرم میفهمم مامانا چی کشیدن تا بچه هاشون رو به ثمر رسوندن. 

                                                  (مامان گلم دستاتو میبوسمبوس)

از خدا میخوام دیگه دخترم  سرما نخوره... مریض نشه... من خیلی کم صبرم... یا حداقل اگه خوردی زود خوب شی خیلی سخته شاهد سرفه های نیمه شب دخترت باشی و نتونی کاری واسش بکنی که بتونه راحت بخوابه.

دلسایی فقط اینو بهت بگم بابایی خیلی دوست داره با هر سرفه ت زودتر از من بیدار میشد تازه یه شب من خوابم برده بود و متوجه سرفه هات نشده بودمخجالت ولی انگار بابایی بالاسرت بیدار بوده و نگرانت بوده قدر این بابایی گلت رو بدون تازه رفته واسه دخترش دستگاه تصفیه هوا خریده تا هوای اتاق کمی مرطوب بمونه و دخترشون اینقدر سرفه های خشک نکنن.......... من از طرف دلسا ازت تشکرمیکنم همسر خوب و بابای مهربونمحبت

تولد بابا و مامانتون هم از راه رسید در حالی که منو همسری وارد 29 و 33 سالگی میشیم دختری داریم که 6 ماهه ست (5 ماه و20روز). امسال بهترین کادو رو از مهربانترین خالق دریافت کردیم. 

                                                       خدایا سپاسگزارتیم

من یه دختر 6 ماهه دارم یکی از  آرزوهایی که حتی قبل از ازدواج هم داشتم و حالا بهش رسیدم داشتن یک دختر6 ماهه یعنی سن 6 ماه به بعد رو خیلی دوس داشتم و حالا من رسیدم به دلسام به دختر آرزوهام، حالا خودم یکی از همین کوچولوهای دوست داشتنی دارم که امیدوارم خدای مهربونیها نصیب هرکسی که آرزو داره بکنه. انشاله

الان که دارم اینو تایپ میکنم شب تولد بابایی که من و دلی واسش یه بلوز گرم و یه شلوار کتونی خریدیم ولی احساس میکنم نمی پسندیخطا

تا اینجا باشه مابقیش بعدا...........................

                                       

بعله هردوتا خریدی که واسه بابایی انجام دادیم تعویض شد آخه منو بابا خیلی سلیقه هامون متفاوته چیکار کنیم خوب.... بابایی هم واسه من یه گوشی huawei سفید خریدن که از همین الان احساس میکنم دارم ازتون دور میشمچشمک دیگه گوشیه و هزار جور برنامه همیشه همراهت لاین و وایبر و ..............متنظر  خجالت

دلسا جونم رو بردم دکتر خدا رو شکر با مصرف داروهاش بهتر شد آموکسی سیلین و متورفان و شربت سرماخوردگی مصرف کرد که خیلی زود سر یه هفته خوب شد دیگه از اون موقع فقط واسه کارای ضروری بیرون میرم و تو خونه زندونی کردم خودمو خیلی سخت بود سرفه ها و گرفتگی صداش. همیشه از خدا شفای تمام نی نی های مریض رو میخوام واسه ماماناشون خیلی سخت تر.

 وقتی واسه سرماخوردگیش بردمش دکتر(خانوم دکتر افضل نیا) از من خواستن که غذای کمکیش رو شروع کنم و نباید حتما 6ماهش تموم شده باشه و بعد شروع کرد آخه من طی تحقیقاتم خواستم پایان180روزگیش شروع کنم که با این حساب 10 روز زودتر شروع کردم 20 آبان. آخه دلسا خدا روشکر وزن گیریش خوب بود و شیرمم خوب میخورد واسه همین دلیلی نمیدیدم زود شروع کنم.

سوم آذر واکسن 6 ماهگیتم زدیم و تا یکسالگی راحت شدیم از واکسن. اصلا پادرد نداشتی و اذیتم نکردی قربونت برم. فقط خیلی خیلی کم تب یکساعته داشتی که بهت قطره دادم و خوب شدی.

وزنت 9400     قدت 71      دور سر 43/5    در پایان 6 ماهگی

و بریم عکسهای گل دخترمو ببینیم در ادامه مطالب..............

 دلسا جونمون هر چی نمیخندید حالا همش در حال خنده ست کلا خنده های قشنگش آخر 6 ماهگیش شروع شد.

 

 

این  لباس های خوشکل تن دخترم کار مامانشونه که سال پیش که تو شیکم مامانشون بودن مامانی واسشون بافته کار اولمم هست قشنگه؟؟

 

شروع اولین غذای دخترم چه دلواپس نخوردنت بودم با چه هیجانی واست درست کردم و کلی روش دعا خوندم که همیشه سالم و حلال بخوری نفس من.

 

دوستت دارم همدم لحظه های تنهاییم

دخترم

 

پسندها (9)

نظرات (17)

عاطفه و بهزاد
16 آذر 93 18:21
شش ماهگی گل دخترتون مبارک ایشالله عروسی نازگلت خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامان ریحان
16 آذر 93 22:00
سلام مامان مهربون خداروشکر دلسای ناناز حالش خوب شده ان شالله هیچ وقت مریض نشه، توعکس هاش هم خیلی جیگملهماشالله
مامی دلسا
4 دی 93 13:24
عزیزم 6 ماهگیت مباررررررررررررررررررررررک به امید زیباترین روزها برایت
زهرا
8 دی 93 23:41
ای جوووووووووونم دختروعشقه
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 16:56
عروسك ناز ماماني 6 ماهگيت مبارك
مينا مامان اميرعلي
17 دی 93 16:30
تولدتون پيشاپيش مبارك ايشالله كه دختر گلت هم زود خوب ميشه
مينا مامان اميرعلي
23 دی 93 15:21
سلام خانوووم مهدي شكوهي....بارون
مامان دلسا
پاسخ
متشکرم
رونیکا
28 دی 93 12:03
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
♥مامان مرجان♥
1 بهمن 93 0:50
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$
مامان صفا
13 بهمن 93 12:24
ای جانم چقدر نازی شش ماهگیت هم مبارک
مامان دلسا
پاسخ
مرسی عزیزم از اینکه همنام دخترم پیدا کردم خوشحالم
مامان راضی
24 بهمن 93 21:40
مامان ریحان
30 بهمن 93 21:21
سلام آرزو جان خوبی؟ دلسا جونی چطوره؟ کم پیدایی!
مامان دلسا
پاسخ
مرسی دوست گلم فرصت کم پیدا میکنم با وجود دختری
مامان راضی
5 اسفند 93 14:34
ارزو جون بیا یه سر به وبلاگ دخملی بزن همش تو لاین و وایبر
گیلدا
8 اسفند 93 0:01
سلام وبلاگ دختری رو آپدیت کن دیگه همش تو لاین و وایبری من لینکتون کردم
مامان خانمی
20 اسفند 93 23:55
لباساش عالیه خیلی قشنگه دستت درد نکنه مامان جون انشالله کوچولوتون همیشه سالم و سلامت باشه
مينا مامان اميرعلي
27 اسفند 93 0:25
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو پيشاپيش مبارك
مينا مامان اميرعلي
17 فروردین 94 11:53
دوست مهربون.... سال نو مبارك....
مامان دلسا
پاسخ
مرسی و همچنین عزیزم